Μήπως να προβληματιστούμε;

Στην τάξη μας, πριν από λίγο καιρό ασχοληθήκαμε με την κυκλοφοριακή αγωγή. Στα πλαίσια αυτού του project βγήκαμε με τα παιδιά σε μικρές ομάδες έξω στο δρόμο για να εντοπίσουμε σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Οι συνθήκες όμως μας έκαναν να «εντοπίσουμε» πολλά άλλα πράγματα που έδωσαν τροφή για σκέψη και συζήτηση μέσα στην τάξη. Τελικά μια απλή βόλτα λίγων μέτρων στη γειτονιά μας δεν ήταν κάτι τόσο απλό.

Αυτοκίνητα παρκαρισμένα οριζόντια και κάθετα πάνω στο πεζοδρόμιο καθιστούν τη διάβαση των πεζών μια καθημερινή περιπέτεια.

Το φανάρι που κρύβεται από ένα φορτηγό μας έκανε να αλλάξουμε κατεύθυνση.

Τότε όμως μας περίμενε μια άλλη πρόκληση. πάνω στη ράμπα του πεζοδρομίου ήταν σταματημένη μια μοτοσυκλέτα της αστυνομίας. Ευγενικά τα παιδιά ζήτησαν να περάσουν απέναντι και φυσικά η μοτοσυκλέτα έφυγε. Αυτό το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής σίγουρα έδωσε πολλά στα παιδιά που με τη δική τους απλότητα, χωρίς να το καταλαβαίνουν ίσως διεκδικούν το αυτονόητο.

Για εμάς όμως ήταν κάτι που μας έκανε να προβληματιστούμε πολύ. Κάνουμε project κυκλοφοριακής αγωγής. Πηγαίνουμε σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής για να «μάθουν» τα παιδιά, να τους δώσουμε το καλύτερο και σαφώς, έτσι πρέπει.  Εκει έξω όμως;;  στον αληθινό κόσμο, στην απλή καθημερινότητα τι γίνεται; γιατί καλώς η κακώς το περιβάλλον είναι ο μεγάλος εκπαιδευτικός.

 

 

 

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Μήπως να προβληματιστούμε;

  1. Ο/Η mzindrou λέει:

    Αυτή είναι και η δική μου απορία…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s